helgen

Hej!
I fredags var det nollning, ja. Nu i efterhand ställer vi alla oss frågan: vilka var det egentligen som blev nollade? Ettorna eller vi? På bilder ser det ut som om det var vi.

sp1a

(ganska fräscha)

sp2a


(mindre fräscha)

Sedan åkte jag och Tova och mötte David, Ian och Max * 2.
Vi gick ut på krogen, som slutade på sjukan. Jag, Tova och David somnade alla tre när vi väntade på doktorn. Denna jävla väntan hela tiden. David i sängen, jag sittandes på en stol och Tova liggandes på golvet. Det måste sett bra ut.

I lördags sov vi till 11 och sedan minns jag faktiskt inte vad jag gjorde. Hjärnsläpp.
På kvällen skulle vi iallafall ha firat Marcus, Davids bror, som fyllt 26. Men Davids pappa var sjuk så det blir om två veckor istället. Vi kollade på Sverige-matchen och åt middag vid 21. Då började även jag känna mig jättehängig och somnade i soffan runt halv 11.

Igår sov jag och David ut och åkte in till stan. Jag köpte ett par byxor, en klänning och en halsduk medans David gick och köpte xbox 360 - hans nya älskling.

På kvällen åt Davids bror Marcus, hans flickvän Matilda, sonen Mille, andra brorsan Samuel, gamla studenten Joanne, nya studenten Abby, jag, David, och hans föräldrar middag hemma hos dom. Det var jättetrevligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0