fre/lör

Hej!
Igår på eftermiddagen åkte jag med Sandra och köpte ny mobil! En rosa, flashig!
Sedan åkte vi till Vällingby och småshoppade lite!
Efter det - hem och duscha och göra sig iordning och därefter gick Sandra över gatan till mig och så började vi dricka lite.
Kvällen sedan spenderades på Ice, mycket trevligt.
Tack för att du körde hem oss, Johan!

Idag vaknade jag och David klockan 11. Det låter som fan i hela hans hus eftersom dom håller på att sätta in bergvärme där. Det borras och ryker överallt.
Sedan har jag, mamma och Anders varit och handlat mat i stora lass för veckan som kommer. Mamma och Anders åker nämligen till Grekland i en vecka imorgon!

Ikväll ska jag över till David på middag med lite gäster klockan 19. Efter det får vi se vad som händer!
Puss på er


Kommentarer
Johan Sundberg

Jag vet...... jag är en ängel (a)

2008-09-28 @ 17:24:47
URL: http://sundberg.ilandsnytt.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0