dif-aik

Imorse försov jag mig. Jag vaknade 07.58 och började kl 08.00 med ett läxförhör i datakunskap. Bussen var dessutom försenad. 08.50 rusade jag in i klassrummet och fick veta att man inte får göra läxförhör/prov i datakunskap om man kommer försent. Jahapp, tack för den. Efter det hade jag håltimme, lunch, idrott och sedan gick jag hem. Nödvändig dag? Nej.




Ska precis skicka in mitt arbete nu. Jag hoppas det blev okej. Jag är så dålig på att tolka texter och liknande.
Men man kan ju inte vara bra på allt.
Snart ska jag till Jocke med bland annat Krille innan matchen.
vi hörs senare, heja aik, puss


Kommentarer
Cassandra

Vad duktig du är! Vill också ha den gjord!

2008-09-24 @ 17:32:37
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0