<3



Kommentarer
Josefin

Jag förstår att du saknar din lillebror enormt mycket. Ibland känns det som att smärtan och saknaden exploderar i än. Men tänk på den tiden ni hade tillsammans, hur underbar den var, hur fin människa han var. Och tänk dig, Du fick ha äran att ha honom som din egen lillebror! Din alldeles egna lillebror! Han kommer aldrig försvinna helt, han finns inom dig, i minnen, fotton, kanske låtar och gamla leksaker. vad vet jag? Du är inte ensam om att sakna honom, jag tror alla gör det. Ta hand om dig gumman, jag finns här om du vill prata! <3

2008-09-10 @ 21:53:45
URL: http://stendahl.blogg.se/
mimmi

saknaden blir större för varje dag som går

2008-10-09 @ 14:54:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0