se på fan

det står en kladdkaka i ugnen. Jag har ingen aning om den blir äcklig eller god, men jag har iallafall försökt mig på att baka!
Om jag ska bli Davids perfekta hemmafru så måste jag ju kunna göra kakor. Alla hemmafruar bakar massa kakor och lägger i fina korgar med rutiga filtar i. Det ska jag också kunna göra sen.
Jag är nervös. jag menar, jag är verkligen ingen gudinna i köket. Det enda jag kan göra är omelett och sallader.
Mina pannkakor klumpar sig, pastan klumpar också ihop, köttbullarna bränner jag och jag har dessutom satt eld på våran förra mikro.
Vi får helt enkelt hoppas på det bästa när der gäller denna kladdkaka. 13 minuter kvar, sedan får ni se bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0