onsdag

Igår kom David hit och sedan åkte vi och åt middag i Vällingby.
Direkt därifrån åkte vi till Hovet där Djurgården spelade mot Södertälje. Det är faktiskt roligt att gå på hockey tycker jag!
Sedan åkte vi hem till David.

Idag var jag först på vårdcentralen för min lilltå.
jag har haft ont i den i flera veckor nu och den har varit svullen och ömm, haha.
Det komiska var att jag gick därifrån med recept på tre stycken mediciner bara för den där lilla jävla tån.

På vägen hem bokades kryssning ikväll!
Jag, Tova, Nadine och hennes kompisar åker på 23-timmarskryssning till Åbo klockan 19 ikväll.
Det ska bli superkul!

Nu ska jag snart kolla på Desperate Housewives som jag spelade in igår medan jag var på hockey.
Sedan ska jag duscha, packa lite smått och göra mig iordning.
Ska också försöka få tag på pojkvännen som ännu inte vet att jag ska iväg ikväll och jag vill hinna ses innan.
Men det är ju inte mitt fel att hans mobil är urladdad.


Kommentarer
Sara

haha det där med urladdad mobil känner jag alltför väl igen.. Åh vad kul med kryssning! Vill också :-P Är det någon vuxen med?

Stackars lilltån som ska krångla då :-(

2008-10-29 @ 14:48:33
URL: http://smuppra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0