tisdag

Jamen tjena!
Idag hade jag en lektion, sedan var jag och åt lunch med Alexandra i Vällingby.
Det var så himla länge sedan vi sågs, så det var väldigt mysigt. Pratade om allt möjligt som hänt!
Jag köpte även present till mamma (som fyller år på torsdag) och till brorsan Anton (som fyller år på lördag).
Sedan åkte jag hem och somnade i en och en halv timme. Även fast jag sover hur mycket som helst så är jag fortfarande lika trött och hängig. Kanske börjar bli sjuk..
Sedan åkte jag och mötte David i Vällingby och handlade mat som vi sedan lagade.
Efter det har vi bara kollat på tv och ätit pepparkakor och choklad. Mums.
Ska sova snart. Trots tio timmar sömn inatt så är jag dödstrött.

Alexandra, Anton och mamma


Kommentarer
alex

jaa det va super mysigt hiihi saknat dig hjärtat<3

2008-11-19 @ 13:29:56
URL: http://thatgirla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0