helgen

Hej allihopa!
Min helg har varit väldigt bra.
I fredags var jag, David, Tova, Fredrik och Ringo först hemma hos David och sedan åkte vi ut till Sami som bor långt ut på Ekerö. Det var väldigt roligt, och slutade med att vi tog en stor taxi till Brommaplan vid fyra.



Igår var det middag hos Cissi som fyller år idag. Hon bjöd på jättegod mat, kyckling, paj, sallad, ugnsstekta grönsaker, pasta, bröd, ja allt möjligt gott!
Sedan åkte jag och några tjejer till Majas kompis.
Tog sedan sällskap hem med Linn, var hemma runt tre!
Får se om jag hittar några bilder därifrån, isåfall får ni se dem så fort som möjligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0