En snöig bakis-söndag

Hej!
Igårkväll åkte jag iväg till David och var där vid 19.
Det var ungefär 30 personer där och Peter Panda fick en massa utmaningar och vi åt god mat och firade honom riktigt ordentligt.
Det var en sjukt jävla lyckad kväll! (Bilder kommer sen)
Det slutade med mycket dans, och det är så jävla härligt när precis alla dansar med varandra.
Verkligen blandade åldrar och musik som jag bara älskar att dansa till, även fast jag är 18...
Till exempel denna:

Vi kom i säng klockan 7 imorse och idag mår jag ju såklart som jag förtjänar.
Men som sagt i tidigare inlägg:
Dessa fester är fan värt baksmällan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0