trallaaa

Hej igen!
Jag känner att jag varit gansak flitig idag - städat mitt rum och gjort lite spanska. Jag har dessutom varit ute lite med Tigger och plockat ur diskmaskinen!
Nu på kvällen har jag varit i Vällingby och hämtat ut mitt nya bankomatkort. Mitt gamla var så slitet att man inte ens såg siffrorna på det.
Snart ska jag åka till David och sova där, han har precis spelat fotbollsmatch!
Skönt att vardagen känns normal igen, alltså bo hos David 50% av min tid, haha.

En bild från Prag, ibland kan man allt undra vad dom egentligen gjorde där nere..(?)


(kolla på dom sexiga kalsongerna dom köpte)


Kommentarer
Andreas

Mysigt ;)))

2008-05-27 @ 22:46:19
URL: http://tjänapengar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0