torsdag

Hej igen !
Idag började jag som sagt med fekB, vi gjorde en gruppuppgift.
Sedan hade jag samhällskunskap. Skulle jobba med mitt arbete som gick åt helvete eftersom datorerna i skolan krånglade. Som tur är så är jag typ klar så det var ingen stress över det hela. Bara allmänt irriterande!
Efter det hade vi fågelskådning. Vi gick runt Råcksta träsk med en karta i handen och skulle pricka ut var olika fåglar lät någonstans. Jag och Jenkan jobbade tillsammans och det gick suveränt.
Vi fick väldens godaste lunch, några vegetariska biffar..yammie!
Sedan hade jag och Cassie muntligt spanskaprov. Vi tappade bort oss och sluddrade lite på slutet, men det ordnade sig tillslut. Fick reda på att jag får VG i slutbetyg, vilket förvånade mig väldigt mycket! Men det är bara att tacka och bocka för! Jag måste ju ha åstadkommit någonting för att få det iallafall!
Hemma har jag skrivit klart mitt arbete och slappat.
Ikväll är det bio som gäller. Jag och David ska mötas klockan sju och sedan åka in till söder där vi ska hämta ut biljetter och äta på ett otroligt gott vegetariskt matcafé. Min personliga favorit faktiskt. Har dock inte ätit där på ca ett år så jag hoppas det har hållt i sig och fortfarande är lika gott!
No country for old men ska vi se. Någon som sett den? Det var David's förslag, hoppas den är bra, mend et tror jag nog att den är!


Kommentarer
Cassie

Haha! Sludder blev det, men VG är du värd!

2008-05-29 @ 18:40:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0