tjuvlyssnat.se

McDonalds, A6 Center, Jönköping

Dam ~75: Jo, jag skulle vilja ha en vanlig macka.
Killen i kassan: Eh, vi har inga mackor, vi säljer bara hamburgare!
Dam: Men alltså, en vanlig macka?
Killen: Ledsen, vi har bara hamburgare.
Dam: Ja okej då, då tar jag en kokt med bröd!

___________________________________________________________________________________


Ungdomsmottagning, Gävle

Kille ~20 kommer in i väntrummet. Han säger nervöst Hej till alla som sitter i vänterummet och knackar sedan på dörren där sköterskan sitter. Hon öppnar.
Killen: HEJ! Jag skulle behöva testa mig!
Sköterskan: Imorgon har jag killmottagning. Är det ett Klamydiatest?
Killen: Ja!
Sköterskan: Gå in på Klamydia.se och beställ en provtagning där.
Killen (snabbt): Men jag kan ju för fan inte pissa på datorn!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0