tisdag

Hej!
Idag var jag tvungen att gå upp innan David igen! (tråkigt att smyga upp ensam..)
Började 08.15 med idrott, eftersom jag är sjukt förkyld så var jag med lite i början men satte mig sedan ner och tog det lugnt.
Efter det hade vi engelska som vi fick sluta 30 min tidigare från. Vet inte om det var meningen eller inte, men tack ändå!
Sedan en otroligt god, men ont-i-magen-givande lunch. Efter lunchen fick jag sånt magknip att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Eller.. det kom rättare sagt efter spanskalektionen, min sista lektion.
På vägen hem och väl hemma knöt magen ihop sig så pass att jag var tvungen att lägga mig och sova.
När jag vaknade ur min skönhettssömn av att min prins ringde (det är väl det perfekta sättet att vakna på?) så hade magontet släppt helt och hållet. Lättnad!
Nu ska jag sätta igång med en väldans massa plugg (som förövrigt inte komma bli gjort, you know me) och sedan kommer David hit! Vi sätter antagligen på någon bra film eller något. Fast inte förrens efter 10!
20 - 21 = Gossip Girl
21 - 22 = Desperate Housewives
(David kommer dampa sönder på mig, hihi)


Jag och Tova
I love you!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0