panik

Idag när jag var på väg hem från skolan så skulle jag köpa saft på Ica. Men min plånbok var borta. Helt borta, totally gone. Panik, panik, panik!
Sist jag hade den var imorse på pressbyrån i Brommaplan mindes jag.
Jag ringde till mamma för att få hjälp med spärrning av kort. Det visade sig då att hon var precis vid pressbyrån i Brommaplan. Hon hade varit och röntgat knäet. Hon gick in och frågade om min plånbok och dom hade den! Hon i kassan hade tydligen försökt få tag på mig, sökt på alla Mikaela Holm på eniro och så vidare..så himla gulligt! Mamma köpte en blomma till henne från oss två och jag fick min kära plånbok tillbaka!
image1275


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0