onsdag

Tjenamors!
Redan mitten av veckan, hur skönt som helst!
För övrigt väldigt seg skoldag!
Började 08.00 med matte nationella. Det gick väl.. ärligt talat, så gick det åt helvete. Men det kan inte alltid gå bra i allt.
Sedan hade vi svenska med grupparbete, lunch, naturkunskap med film, fekB om reklam och ute-gympa som sög musten ur mig! När jag äntligen kom hem vid halv fem, somnade jag på sängen i tre timmar. Vaknade klockan åtta av att mamma sa att det var middag - ugnspannkaka - muuuuuuuums!
Just nu ska jag bara vänta på att pojkvännen ringer och säger att han lever efter derbyt och sedan ska jag plugga lite spanska och sova igen!

image1264

jag kommer inte ihåg vem det var som sa det, men det var iallafall någon som någon gång klämde ur sig att jag var lik denna människa.. tack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0