onsdag

Äntligen har vi kommit in på mitten av veckan och skoldagarna som är kvar är ganska chill.
Imorgon börjar jag 8 och klockan 13 är det musikalen RENT i skolan, efter det slutar vi.
Om min grupp får klart ett arbete imorgon så går jag i skolan 12-14.10 på fredag.
Sedan är det fullt ös - medvetslös som gäller.

Idag började jag 08.00 med naturkunskap. Studera olika slags djur.
Ärligt talat så var det faktiskt intressant!
Efter det var det onsdagsrast - faktiskt den sämsta på länge. Någon slags hinderbana med fyra deltagare.
Sedan hade jag då talet. Ett tydligt nervositetstest, men det gick bra. Hoppas jag.
Dagens lunch var god - men konstig. Vi var fyra tjejer som alla konstigt nog fick ont i magen efteråt. Hmm..
På naturkunskapen (igen), kollade vi på film om beteenden. Handlade mycket om hundar.
Sedan hade vi fekB, fick tillbaka vårat prov om marknadsföring. Jag fick VG och jag ska inte klaga alls, förutom att jag tycker att han rättade saker helt fel. Men jag är nöjd ändå.

fan vilket intressant inlägg..


Kommentarer
anna

ha en bra dag!

2008-05-21 @ 16:03:56
URL: http://skitsnackmeanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0