lördag

Hej igen!
Sitter med en daimglass i handen och förtränger att jag egentligen måste ta tag i skolarbeten och dessutom städa hela mitt rum, jag orkar inte. Jag gör det jag är allra bäst på - skjuter upp det.
Jag och Tova tog det allmänt lugnt imorse. Slöade framför datan/Tvn och åt frukost.
Mamma kom och hämtade mig för en sväng till Vällingby Centrum. Köpte en present till min granne som fyller 11 år och så hittade jag ett par jättefina skor från Indiska som mamma gav mig!
Kvällens planer är att gå den långa vägen över till min granne och grilla, fira 11åringen.
Sedan åker jag kanske en sväng till Jenkan som har lite folk. Trevligt och dessutom nära och bra eftersom jag ska jobba imorgonbitti.

image1329


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0