fredag (2)

Hej! Idag är det fredag och "jag är sååå glad för det" - som alla (stora) bloggerskor säger.
Well well. Skoldagen både började och slutade med företagsekonomi från 12-13.
Efter skolan åkte jag hem och slappade som bara den!
Nu är jag färdigfixad - naglarna är målade i en tuff illrosa färg, den vita sommarklänningen är på, håret fixat och snart kommer även mina nya, högklackade skor på fötterna. (hur ska jag klara detta?!) Jag blir typ en av de längsta kvinnorna i världen med mina 174 cm + dessa klackar. men skitsamma!

Skönt med lite varmare väder!
Dessutom kommer David hem om två dagar - wonderful!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0