9 - fredag

Igårkväll var jag hemma hos David. Vi åt middag, kollade på tv och åt vindruvor. Jättemysigt

Av de senaste 10 timmarna har jag:
sovit 3,5 h
pluggat 10 minuter
stirrat upp i taket 50 min
och resterande - alltså 6 timmar - har tårarna sprutat

Mina ögon är svullna, jag har fruktansvärd huvudvärk och det svider i hela ansiktet av tårarna.

Maja och Fredrika - jag är redan uttorkad.


Om detta inte är kärlek, så vet jag inte vad kärlek är.

image1317
Jag älskar dig David.
9 dagar kvar


Kommentarer
maja

"om detta inte är kärlek så vet jag inte vad kärlek är"

nutte!
Det är nyttigt att vara ifrån varandra också
(fan vad jag låter mammig)

2008-05-16 @ 08:41:30
mikaela

vet att det är nyttigt, men det är så otroligt jobbigt! :'(

2008-05-16 @ 08:57:12
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/
liza

you can do it gal! just hang in there.

2008-05-16 @ 16:27:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0