tisdag

Hej igen!
Jag är ganska dålig på att blogga nuförtiden, jag vet. Men jag försöker ta igen så mycket som möjligt när jag sitter på jobbet och har någon ledig stund. Det är också just därför det kan bli inlägg om många dagar på en och samma dag. Tur att man har ett någolunda minne iallafall.

Idag hoppade jag och David upp på cykeln (jag på pakethållaren) ned mot Brommaplan vid halv åtta.
Jag började 08.30 och sitter alltså nu på jobbet. Jobbar till 16.30, då jag ska hem och ta det lugnt.
Ikväll är det bra program på tv! Jag är trött och på TV-humör!

20:00 - 21:00 Allsång på skansen (1an)
21:00 - 22:00 Big Shots (5an)
22:50 - 23:50 Sex and the city (3an)
23:50 - 01:55 The Omen (5an) kanske! (sett typ två ggr)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0