onsdagkväll

Hej igen!
David åkte hemifrån imorse runt 8, jag åt frukost med honom innan dess och eftersom jag inte började förrens 13.30 idag så hade jag hela hans hus för mig själv i några timmar (hans päron är på landet)
Jag städade i köket, bäddade hans säng (jag kommer blir världens bästa housewife) och lade mig sedan i soffan och kollade på filmen Just my luck som gick på någon kanal +.
Om jag sett den förut så har jag glömt det, men den var iallafall jättebra!


Sov någon halvtimme efter det och sedan gjorde jag mig iordning för jobbet. Åkte in någon timme tidigare så jag skulle hinna gå på stan lite. (det är ju supermycket rea nu!!) Fick med mig en BH, två par örhängen, en fotlänk, en ögonskugga och en bok(!) Allt var dock inte på rea.

Jag har ungefär en timme kvar på jobbet, dagen har varit ganska lugn för min del och timmarna har rullat på bra.
Är ganska trött nu, ska hem och ta det väldigt lugnt. Mamma får hämta mig i Vällingby på grund av busstrejken.
Lägg av nu, jävla töntar. Sätt er i bussarna och kör bara. Orkar inte med att folk strejkar hit och dit.
Ge dom mer pengar, vila, vad dom nu vill ha - för jag saknar min blåa 179!!



Kommentarer
Nickie

Tänkte du inte på hur mycke bilar och kaos de va i stan när inte bussarna går? :o

2008-07-03 @ 09:43:44
URL: http://zeasy.blogg.se/
mikaela

nej, jag tänkte faktiskt inte på det. Tycker det var som vanligt. Eller?

2008-07-03 @ 10:56:44
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/
lisa

Ohh buss 179...den tar jag ofta, hoppas få träffa på dig nåndag

puss sötinos

2008-07-03 @ 17:18:51
URL: http://lisitas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0