magganbilder


Testade så att min kamera funkade under vattnet och det gjorde den. Men det blev ingen vidare puss. (Backman och Martin)


Anna, Liza, Jenny och Jag dricker lite innan på hotellet


Jag, Jenny, Anna, Liza


Jo, säkert jävligt sant. Men inte jag iallafall


Anna i full fart


Skönaste tatueringen jag någonsin sett. (från tomteverkstaden i kalle anka på julafton. Dom stämplar ju dockorna med "OK" på rumpan)


Tova i full fart


Tova, Anna och Liza på middag


Jenny och jag på middag


Jag


Anna och Jenny, middag


På stranden. Vargen och Martin


Jag, Tova och Liza, middag


Vargen och Jenny. Ganska slitna?


Backman, jag och Jenny, middag


jag i full fart


Jag och Liza, ute någonstans


Jenny i full fart


Anna och Tova, middag





Kommentarer
Tova

hej!

2008-07-31 @ 14:12:46
URL: http://tovagyllestad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0