äntligen hemma



Precis när jag kom gåendes på Davids gata igår så rullade deras taxi fram från Arlanda. Det var skönt att få träffa dem alla igen, speciellt David såklart.
Brunheten på dem alla var inte att leka med. Jag känner mig som ett lakan ståendes bredvid, haha.
Jag fick också presenter av David som han köpt där borta.
Jag fick ett Björn Borg-linne, ett par Billa Bong-shorts och två par strumor, Björn Borg och D&G.
Min älskade pojkvän lyckades också passa in de perfekta storlekarna, trots att de inte har samma storlekar där. Det sitter perfekt! <3












Dessutom fick jag ett jättefint armband av familjen!


Shoppingen var inte stor i Magaluf, men jag hittade tillslut en tröja som jag köpte till honom och även den passade jättebra!
Efter uppackningen och presentöppningen så åt vi middag ute på verandan allihopa. Marcus och Matilda med lilla Mille var också där!
Det blev korv, kyckling, potatissallad, grekisk salla och bröd. Och till det lite vin och öl. Vid 23-tiden gick vi och la oss.

Pappa Marcus med sonen Mille. Gulligt va?


Kommentarer
Tova

Där fick han allt till det! Fätt bra saker du fick!

(ska kommentera alla inlägg!)



LOOOOOOOOOOVE!

2008-07-31 @ 14:08:24
URL: http://tovagyllestad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0