40 minuter kvar!

Jag får gå hem klockan 16, yippie!
Tar nog tunnelbanan till Vällingby med boken i handen (ja, jag har köpt en ny bok, och ja, jag har kommit mer än 100 sidor, och nej, jag brukar inte läsa böcker - men den är riktigt bra!)
I Vällingby ska jag träffa mamma och äta middag i Vällingehuset. Jag tror det blir en falaffeltallrik, den är ju sjukligt god.
Efter det blir det hem en sväng och sedan får jag se hur pass pigg/trött jag är.
Om jag inte är helt död så ska jag nämligen till Tova och kolla på film(er), en väldigt lockande idé av henne faktiskt!
(Men - då måste jag se till att spela in Big Shots, för det får jag bannemej inte missa!)
Efter det går jag nog hem till pojkvännen och sover isåfall. Närmast, enklast och mysigast så.
Är ledig imorgon och det ska bli skönt att sova ut!
Imorgon klockan 16-22 ska jag och David vara barnvakt till Linn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0