18 juli

GOD MORGON!
Började jobba för 45 minuter sedan. Så där lagom härligt må jag säga.
Jag kunde inte hålla huvudet uppe på pendeltåget på väg till centralen.
Har sovit på tok för lite de senaste nätterna. Får väl ta igen det efter Magaluf.

Igår jobbade jag till halv två och sedan växlade jag och Tova svenska pengar till Euro.
Sedan åkte jag hem en sväng och efter det till Krille och kollade på film. Vi såg 21. Den var väldigt bra faktiskt!
Runt åtta åkte jag hem, trött som ett as. Vandrade omkring och kände mig som en levande zombie. Hade jag stannat tre minuter till hos Krille så hade jag somnat och det hade inte varit så roligt för honom att ha en slutkörd bästis i sängen eftersom han skulle få kvinnligt sällskap lite senare.

Jag kom ändå inte i säng förrens halv ett och fick därför bara 4,5 timmars sömn denna natt också. Jag är trött.

Idag slutar jag 13.30 och efter det ska jag hem, kanske sova lite (vilket inte kommer gå eftersom Anders håller på att bygger en veranda på baksidan), ta en superskön dusch, fixa iordning mig och gå hem till antingen mig eller min granne Sandra och dricka vin. Därefter blir det utgång, hur kul som helst. (hoppas jag orkar hålla mig vaken till 12)

Imorgon är det mycket att göra! Hämta ut p-piller på apoteket, köpa solskyddskräm och flipflop, packa, och därefter möjligtvis på fest till Krille.

På söndag bär det av till Spanien.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0