15/7 2008

Hello there!

Igår tog jag det lugnt hemma på dagen och vid 7 åkte jag och David in och åt på restaurang. Det blev en kinabuffé som var otroligt god!
Efter det åkte vi hem till honom och kollade på film! Moran Pålsson kollade vi på och den var faktiskt bra!
Efter det var klockan så mycket att det var läggdags!

Idag började jag jobba 13.30.
Dagen har faktiskt gått ganska fort tycker jag. Så underbara arbetskollegor!
Jag rusade nyss iväg och köpte en enkel, svart klänning och lite smycken från H&M eftersom David ringde och meddelade att vi skulle ut en sväng ikväll. (Det jag har på mig annars idag liknar någon slags pyamas)
Så nu sitter jag här med apelsiner, cola, internet, tågtider och en underbart bra bok framför mig (O.S.A heter den), med 2 timmar kvar på jobbet.  

Ikväll ska jag även säga hejdå till David som åker till Turkiet supertidigt imornbitti.
Kommer sakna honom så mycket. var beredda på tårar.
men om 5 dagar åker vi till MAGALUF!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0