Onsdag

Hej!
Somsagt, igår gjorde jag och David det jag skrev att vi skulle göra.
Maten åts i vällingby, David åt sushi och jag någon slags wok.
Efter det åkte vi hem till honom och bastade (gud vad varmt det var), duschade och satte sedan på en film. Jag tog med mig tre filmer hemifrån, den vi började kolla på var rent utsagt usel så vi satte på en annan. Halvsovandes tog vi oss igenom filmen och precis i slutet när det började bli som mest spännande så fuckar såklart filmen upp sig totalt. Jag får bränna om den och kolla klart snart.
Efter det gick vi och la oss, somnade runt halv ett. <3
Imorse gick vi upp 07.20 och var och en genomförde sina morgonrutiner. Vid 07.50 gick vi hemifrån, David upp till sin skola vid Bplan och jag på tuben till blackan.
Började dagen med samhälle, det gick fort, vi diskuterade bara.
Efter det onsdagsrasten som även denna vecka spenderades i caféet.
Sedan svenska, vi fortsatte med grupparbeterna och efter det lunch, var väl inget att hänga i julgranen men det dög.
Skoldagen avslutades med Naturkunskap. Vi kollade på en film i ca 25 minuter, sedan fick vi gå. Våra natur-lektioner är såå slappa! Skönt.
Nu har jag kommit hem, pustat ut, bytt om till mjukisar och ätit en macka. Ska snart iväg och hämta Linnsan och vara barnvakt. Bygga med duplo, det är faktiskt himlans kul!
image552



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0