onsdag

Hej!
Klockan var ställd på 06.30 för att jag skulle hinna duscha och så. Jag vaknade också vid den tiden men tänkte bara "vila" lite till, vilket gjorde att jag somnade om, vilket gjorde att jag vaknade klockan åtta! Inte bra, eftersom jag började tio över. Attans.
Jag skyndade mig upp, satte på mig dom svarta jeansen och vita blusen som vi sex tjejer skulle ha idag på gruppredovisningen. Jag kan ju säga att hade det inte varit för att vi hade redovisning idag så hade jag inte gått till skolan!
Redovisningen gick iallfall strålande! Vi uppftattades som "vuxna" och det var ju lite trevligt att höra!
Efter Fek-lektionen orkade jag inte mer, oduschad, förkyld, trött som en björn redo för ide. - jag gick hem.
Hemma somnade jag framför tvn. La mig i sängen för att läsa min bok men jag var så trött att bokstäverna hoppade ner en rad, bytte plats med varandra och en sekund efter att jag läst ett ord mindes jag det inte. Som ni kanske kan lista ut så slutade det hela med att jag låg och sov med boken ihopfälld bredvid mig. Med Tigger bredvid mig också. Jag vaknade nu för kanske tio minuter sedan.. Nu ska jag gå ut och ta en onyttighet och sedan ska jag hem och duscha och läsa vidare.
I'll be right back, pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0