lördagkväll

Runt tio någon gång traskade jag över till Sandra snett över gatan, vi tog en liten drink och satt och snackade ut. Det var mysigt! Fick se hur hon hade det i stugan mittemot också! Supermysigt faktiskt!
Efter någon timme gick vi hem till mig så hon fick se mitt lilla krypin också. Vi gossade med Tigger och satte på musik och gick igenom ett antal bilder, alltid kul!
Mötte upp Carlstedt, Calle och Manne och gick hem till mig och kollade på film, superbad, helt sjuk film, men bra!

image440
Dom gick för kanske en timme sedan. Behövder egentligen bara sova nu, eftersom morgondagen ska gå åt till plugg, men jag orkar inte..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0