usch

TV med familjen ikväll. Andra verkar ju vara så jävla upptagna.
Äsch, lika bra.
Middag nu, grillat. Gott, men inte på humör.
Ha en bra kväll, återkommer antagligen eftersom jag har brist på aktiviteter ikväll, och inte orkar jag höra med folk vad dom ska göra heller.
Antagligen kommer jag kolla på melodifestivalen klockan åtta och titanic direkt efter det.
Eller så kommer jag donera pengar till blondinbella genom att klicka in mig på hennes blogg på grund av brist på saker att göra. Woho, vilken lördagskväll.
Vi får säkert mat med vitlök i till middag så det är ju lika bra att jag inte går ut och förgiftar världen med vitlöksdoft.
Puss. Eller nåt


Kommentarer
Anonym

här har du en som också är hemma ikväll, och en som kommer sysselsätta sig med att läsa din blogg och inte blondinbellas ! haha

2008-02-09 @ 20:10:29
mikaela

vem? :)

2008-02-09 @ 20:18:04
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/
Cassandra

Va fan ska du donera pengar till henne för?:P haha

2008-02-10 @ 15:50:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0