tisdag

Hejsvej!
Idag har det varit hockey för hela slanten!
Klockan ett mötte jag och David upp massa grabbar i Alvik och sedan bar det av mot globen!
14.00 började matchen som Davids pappas företag arrangerat. De hade satt ihop lag som spelade.
Min låtsaspappa var också med, han var målvakt.
Jag var utsedd fotograf. Gick därifrån med några hundra bilder. Efter matchen byttes det om (ja, jag tog bilder i omklädningsrummet också) och därefter var det middag.
Klockan 19.00 spelades det en riktig match i globen mellan Djurgården och Mora.
Tyvärr (?) blev det 4-3 till Mora.
Förresten så vann jag en djurgårdströja vid middagen, vad säger vi om det pappa?
Jag kom hem vid 22.30, en riktig heldag i globen med andra ord!
Bilder:
image832image833image834image840image841image843
image836image839image837image838
image844image845


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0