söndag

Hallå i stugan !
Idag slappade jag och David på dagen och vid 2-3 åkte jag mamma och David iväg, jag hämtade min mobil hos Jenny, David kördes hem och sedan åkte jag och mamma till plantagen och köpte lite småsaker.
Efter det var jag bara hemma och tog det lugnt till klockan 18 då jag och Sandra tog bussen till Vby, hon skulle köpa cigg till pojkvännen och jag skulle till min pojkvän på middag!
Klockan 19 var jag hos David. Hans bror + tjej var där (Marcus och Matilda) också. Dom ska får barn runt midsommar så hon har en rund och fin mage nu, så himla gulligt!
Davids mamma bjöd på pasta med räkor i och en stor sallad och en jättegod hummus! Alltihop var jättegott!
Vi satt och pratade länge och sedan kollade jag och David på Wallander och efter drygt halva filmen drog jag mig hemåt, söndag idag vilket betyder att bussarna inte går så ofta..det suger.

image824
Matilda & Marcus!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0