Lördag

Hej!
Igår åkte jag hemifrån David någon gång mitt på dagen. Jag var illamånde och mådde inte alls bra. När jag kom hem så somnade jag och vaknade inte förrens kvart över fem igen. Vid det tillfället hade jag bara lite huvudvärk. Skull befinna mig hos David med en del av hans släkt klockan 18.30 så det var bara att göra sig iordning!
Väl hemma hos David var det mycket folk och alla var jättetrevliga! God pastasallad med kyckling, presentationer av sig själva och lekar. Sedan kom Ian också!
Vid halv tio gick jag, David och Ian. Dom två skulle till Ekerö på fest och jag till Söderberga (Råcksta).
Huvudvärken avtog inte direkt och det slutade med att mami kom och hämtade mig vid halv ett. Det var ju lika bra att jag åkte hem och vilade upp mig när jag ändå inte ens orkade dricka upp det andra glaset, dessutom var jag inte speciellt social heller, vilket var tråkigt för det var väldigt trevligt folk där !
Precs när jag släckte lampan för en natt med lagom många timmars sömn framför mig så ringde min lilla älskling. Han sa att dom skulle dra sig hemåt och att han kunde ta tuben till vby för att komma hem till mig! Yippie tänkte jag och höll mig vaken..i en timme..två timmar..två och en halv timme. Sedan gick jag till vby och mötte honom. Halv fyra var då klockan. Men det var det fanimej värt! <3


Kommentarer
Patricia Klinteberg

Ha en trevlig söndagskväll! :D

2008-02-03 @ 18:13:45
URL: http://klintens.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0