fredag

Hola!
Idag började jag 08.25 med svenska. Vi skulle spelat upp vår pjäs men alla grupper hann inte med idag så vi ska få göra det på måndag istället!
Efter det hade jag håltimme till 12.00 så jag åkte hem och städade mitt rum! Duktigt va?
När jag kom tillbaka till skolan hade vi fek och efter det matte som vi smet ifrån. Eller vi lyckades smöra oss till en plugga-hemma-lektion. Haha. (oj vad jag pluggar nu)
Sedan åkte jag och Cissi till Vby, shoppade lite på H&M. Köpte en bh, ett linne, strumpbyxor, ärhängen och en ring!
När jag kom hem hade min lyxiga zip-skoltröja kommit också! Yeaaj!
Nu ska jag nog ta en power nap bredvid Tigger!
smell ya later
Pusss


Kommentarer
Josiee

äntligen fredag;D

2008-02-01 @ 15:48:16
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0