10 saker du kanske inte visste om Mikaela


image7981. Jag föddes med sned näsa
2. Min pappa är adopterad
3. Jag är född på skärtorsdagen, alltså är jag en riktig påskkärring
4. Jag glömmer nästan alltid att sätta på plattan när jag ska laga mat
5. I många år har folk sagt att jag är lik olika kändisar, allt från Amanda Jenssen till Kiera Nightley, haha.
6. När jag är ensam hemma brukar jag dansa och sjunga till hög musik för mig själv
7. Jag har vägt 10 kilo mer än vad jag gör idag
8.
Det första jag gjorde när min lillebror (Niklas) föddes var att slå honom i huvudet (svartsjuka)
9. Jag var rädd för att bli kär ända tills jag träffade David
10. Jag har bara en skrattgrop


Kommentarer
Petra

Men jag visste faktiskt att du bara har en smilegrop. Bättre det än noll..jag vill också ha åtminstone en!!

2008-02-21 @ 22:48:27
URL: http://phett.blogg.se
mikaela

haha visste du ?! :)

2008-02-21 @ 23:04:46
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0