lördag

Hej!
Nu har jag varit vaken i 2 timmar . Är ni avundsjuka?
När klockan ringde imorse (04.45) trodde jag först att det var någon sjuk jävel som ringde mig mitt i natten, sedan insåg jag att det var mitt alarm. Det kändes som om jag knappt hade somnat och David låg så gullig bredvid. Det var faktiskt ganska irriterande att veta att han kommer att få sova i ungefär 6-7 timmar till.
Iväg i mörkret vandrade jag iallafall till brommaplan. Gud vad mörkt det är på morgonen nu! Nästan lite läskigt när det är sådär mörkt och fuktigt ute. Samtidigt som man ska gå på en skogsstig och inte kan ringa någon eftersom det bara jag som är vaken i hela Sverige typ.
På tunnelbanan träffade jag på en del spyor från igårkväll och också en hel del folk som antagligen somnat på en fest och tagit första tunnelbanan hem. Fortfarande fulla - eller i början på en baksmälla, trasiga strumpbyxor och med sminket nere på kinden. Dom ska också få sova - och där satt jag, på väg till jobbet.
När jag kom till jobbet så fick jag reda på att jag kom 45 minuter för tidigt. Jag började tydligen 06.30 istället för 06.00 som min chef hade sagt. Dessutom är det vissa datorsaker som inte funkar. Livet är underbart.
När jag slutar, 13.30, ska jag möta upp David och åka till mormor som fyllde 77 år i torsdags.
Sedan ikväll blir det utgång! Fullt ös medvetslös


Kommentarer
mickan

vart jobbar du?

2008-08-30 @ 18:13:12
URL: http://glittramer.blogg.se/
mikaela

på SJ som utropare

2008-08-31 @ 13:53:21
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0