söndag

Hejhej!
Igår jobbade jag 06-13.30. Dagen gick hyfsat fort men på väg hem på tunnelbanan var jag mycket nära på att somna. Jag var helt slut efter ca 3 timmars sömn.
När jag kom hem åt jag lite och sedan åkte jag och Anders och handlade massa mat till kvällen.
Tovas föräldrar kom och åt middag med oss. Maten var suverän och efter det gjorde Anders iordning mojitos åt oss.
Runt 23-tiden åkte jag och David till en föredetta klasskompis till honom som hade haft kräftskiva och därefter fest.
Vid 3-tiden gick jag och David hem tillsammans med Jombe. Jag var hur trött som helst! 

Idag vaknade vi runt 11 och jag är så nedrans förkyld.
jag och David gick upp och åt frukost tillsammans med hans storebror Samuel som också var med igår.
Runt halv ett följde David mig till Brommaplan och så pkte jag iväg till det lilla jobbet..
Nu sitter jag här och ska jobba till 21. Det är ganska lugnt så jag får försöka hitta något bra sätt att fördriva tiden med.
Typ blogga....


David och hans mamma i Turkiet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0