Torsdag

Hola!
Blev bara ett inlägg igår eftersom jag åkte till David och kollade på fotboll, pluggade idrott och sedan sov kvar.
Imorse var jag tvungen att smyga upp klockan 7, eftersom jag började 8. David började 11, orättvist nog. Jag tog sällskap av Maja som bor nära David och så kilade vi iväg till plugget. Jävlar vad sliten jag har varit idag, det finns knappt ord. Någonting spökar i min lilla kropp och det är allt bra obehagligt. Usch! Jag stod iallafall ut hela långa skoldagen som avslutades med ett härligt teoriprov i idrott, 25 smaskiga frågor! jag svarade på alla, men om mina svar är rätt, återstår att se!
Ikväll ska jag inte göra något speciellt, jag och mamma är ensamma hemma, så det blir väl någon enkel mat (sallad eller hemköpt) och sedan tv! Vi brukar vara lite lata av oss, vilket å andra sidan är fullt mänskligt.

image1110Imorgon ska vi hem till David och fira honom (eftersom han fyller 19 på lördag), ser fram emot det! Tror det kommer bli supertrevligt! Vi har dock bestämt att han ska få sin present på lördagmorgon,men han får iallafall mammas & Anders present (som jag varit med och valt ut) imorgon! Sedan blir det ju mat och vin etc. <3







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0