torsdag

Tjoho!
idag började jag 08.00, seeegt. Vi hade fekB. Vi hade ett annat upplägg på lektionen som faktiskt var bra! Chocken av att man trodde att det var prov när man gick in var lite skrämmande bara, men det gav å andra sidan en liten kick.
Efter detta hade vi samhällskunskap, en redovisning och sedan vanlig lektion om EU.
Den korta skoldagen avslutades med naturkunskap, en (faktiskt intressant) film om fossiler. Ett lite tidigare avslut och sedan slut på dagen!
Gick och åt lunch i matsalen med tjejerna och sedan bar det av hemmåt.
När jag kom hem sökte jag sommarjobb! Ibland är jag allt lite flitig!
Vid tre åkte jag och mötte upp David som slutade då, vi tog en promenad hem till honom i det vackra vårvädret! (ja, visst är det skönt att det äntligen är vår?! Jag älskar det)
Vi kollade på TV och tog det allmänt jättelugnt!
Klockan sex gick jag hem till Maja och taggade inför midnattsbandyn i skolan som började klockan 19.00! (19-02, det håller fortfarande på)

Nu är jag hemma! Vårat lag bestod av mig, Maja, Jenny och Ellinor. Lagnamnet = Magic Crystal (känner ni möjligtvis igen det? Haha.)
Det var faktiskt jätteroligt, vi vann första matchen och de tre andra torskade vi. Men hallå, vi är ju faktiskt tjejer som spelade mot endast killar, så jag tycker det var skitbra gjort av oss endå! High five på den!
Jag kom nyss hem, mörbultad och ont lite här och var. Men jag gjorde faktiskt 6 mål!
Det ska bli roligt att höra imorgon vilka som vann! Bilder kommer snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0