tjuvlyssnat.se

image1131Tåg mellan Falun och Gävle

Tjej ~20: Vet du vad som är värst, aktiv eller passiv rökning?
Kille ~20: Nej, jag vet inte.
Tjejen: Passiv är värst!
Killen: Nähä, är det så?
Tjejen: Jo, för att i passiv rökning andas du in röken medan i aktiv rökning andas du ut

___________________________________________________________________________

Gröna linjen, Gullmarsplan

Två kvinnor ~45 sitter och diskuterar.
Kvinna 1: Just det ja! Har din dotter hittat något jobb än?
Kvinna 2: Jag ringer och frågar henne hela tiden och hon blir lika upprörd varje gång jag påminner henne. Så svårt att få ett jobb är det ju inte. Eller vad fan, jag skulle fan aldrig anställt henne om jag var arbetsgivare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0