skola

Smög upp från David imorse. Varenda gång jag sover där så börjar han senare än mig och jag vill bara ligga kvar där och gossa! men nej.. jag började 08.00, och var också i skolan 08.00!
Fick sällskap med Hanna och Jenkan!
EU-provet gick sådär. Jag får nog antagligen godkänt iallafall, vilket är huvudsaken för min del.
Efter provet hade jag utvecklingssamtal som gick strålande!
Sedan hade vi håltimme i ca 2,5 timmar. Vi åt god kyckling (corn för min del) och satte oss ute i solen och lyssnade på bra musik.
Vid tolv hade vi tre lektioner kvar: naturkunskap, fekB och idrott. På idrotten hade vi redskapsgymnastik. Kan väl inte påstå att jag är någon gymnast direkt, men lite saker fick jag gjorda och nedskrivna på papper av min idrottslärare!
Nu har jag precis ätit mat, gjord av mig och mamma. Ibland är vi två riktigt duktiga housewives.
image1159


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0