onsdag

Hej svej!
idag började jag 10.10- skönt! Vi hade svenska. Skulle argumentera och sådant. Det är väldigt roligt om det är någonting man verkligen är insatt i och stå för, men det blir allt svårare när man ska argumentera för något man tycker är helt fel. Idag fick man en lapp var, jag fick dessa:

1)
Läkaren meddelar att du har en månad kvar att leva. Vad gör du?
2) För att få ett jobb du alltid drömt om måste du låta bli att sova en hel vecka. Skulle du ta jobbet?
3) Skulle du vara beredd att sälja din vänstra tumme för 200 000 kr?

När jag bestämt mig för min åsikt så gällde det för resten av gruppen att motargumentera så bra som möjligt.
Man känner sig faktiskt ganska underlägsen, men samtidigt är det ju roligt!

Efter detta hade vi lunch och sedan fekB. Där jobbade vi med grupparbetet och våran grupp blev klara, så imorgon blir det sovmorgon till klockan 09.00 imorn! Wiho!
Sedan hade vi idrott. Uppvärmning gjord av Ellinor och sedan teori. Kul Kul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0