måndag

En trött, jävla måndag. Natten var inte lätt. Speciellt inte för David, men inte för mig heller. Tre timmars sömn, en del tårar och en hejdundrans massa medlidande.
Natten var väldigt lik en del av mina nätter för ungefär ett år sedan, men nu inte med mig i centrum.
Vissa männsikor får vara med om och se så sjuka saker.
Det är ofta man ställer sig själv frågan vad vi lever i för en absurd jävla värld.
Klockan 12.10 kom jag till skolan som en zombie.
Förlåt, mina klasskompisar, för att jag var så off. Imorgon blir det bättre, för då har jag nog fått sova.

Som grädde på moset fick jag en jävla tanläkartid hem idag. jag hatar dom. "Du dricker för mycket cola"..som om det vore en nyhet.

Vi hade ju iallafall tur med vädret...


Kommentarer
Anonym

vad har hänt? :(

2008-04-28 @ 22:29:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0