HEJ IGEN

Long time no see!
Bloggen har ju krånglat i ett par dagar nu vilket har varit minst sagt irriterande.
Men nu är vi tillbaka!
Nu är ni säkert jättenyfikna på vad som hänt sedan i fredags!
Snabbresumé:

Lördag
:
På kvällen var vi hemma hos Marc! Det var mycket trevligt, gick dock tidigt eftersom jag skulle hem till David och sova.
Klockan ställdes dessutom om till sommartid, härligt!

Söndag
:
Jag och David gick upp halv sju (notera!!) eftersom David skulle åka iväg med 6000 djurgårdare till Norrköping klockan åtta. Jag får väl gratulera till vinsten..kanske..inte.
Själv åkte jag hemåt och sov. Sedan åkte jag och pappa såklart till Råsunda, AIK-Kalmar. (0-0).
Kameran åkte inte med eftersom mamma & Anders hade med sig den till Norge över helgen.
Runt åtta mötte jag upp en onykter David, en onykter Jombe och en onykter Lorentz på tolvan. (Eller bakfulla kanske?) De hade börjat dricka runt nio på morgonen, haha!
Davids mamma bjöd på en god korvstroganoff med råris till middag!

Måndag
:
Lovet slut. Jippie.
Det började dessutom med en förjävligt lång dag i plugget och sista lektionen hade vi redovisning i svenska, gick väl sådär. Men nu är det iallafall gjort.
På TV började cashmere mafia, tummen upp för den serien!

Tisdag
:
idag är det första april vilket betyder att man får luras så mycket man vill.

(sms)
Mikaela: jag är gravid i 3e månaden
Tova: får jag vara gudmor?
okej..den funkade inte. Hon hängde med i svängarna.

Mikaela: jag är gravid i 2a månaden
Alexandra: va? är du ensam nu? (dessutom ringer hon tio sekunder senare)

yes, den funkade!

Mikaela: Hej, skulle bara säga att jag tog bilen till skolan idag, ville prova att köra lite!
Mamma: :S
Mikaela: APRIL APRIL
Mamma: haha, den var bra!
Funkade också..

Sedan har någon testat mig också!
Carlstedt: jag måste prata med dig..tror de va din katt jag körde över imorse när jag övningskörde..
Mikaela: jag hoppas det är ett 1:a april-skämt, annars knivhugger jag dig!
Carlstedt: Haha!

sedan kom jag på att Tigger inte ens är utomhus..smart.


Kommentarer
Cassandra

Hahah! :D

2008-04-01 @ 21:24:09
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0