fredag

Hej!
Igår började jag klockan 12.00 med fekB! Vi arbetade med vårat grupparbete och vi håller på med en faktiskt ganska rolig uppgift!
Sedan hade vi matte och tillslut engelska.
Slutade 15.20, åkte hem och städade mitt rum och kollade på Grey's anatomy.
Sedan åkte jag, mamma och Anders iväg till Coop och handlade mat!
Till middag blev det kyckling med pasta och efter det satt jag och mamma och målade naglarna och drack vin!
Sedan åkte jag och mötte upp Jenny, Beckie och Anna i Vällingby och åkte iväg till Hässelby strand på en fest med bland annat krille, Jocke och Firren!
Någon gång på natten åkte jag till Bplan och mötte upp David och Ian på Ralles, sedan gick jag och David hem till honom och sov!
image1057


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0