onsdag

tjabba tjena hallå!
Igår åkte vi typ 16 tjejer ut till ekerö (stenhamra rättare sagt) Bussen var full av folk som skulle dit. När vi kliver av bussen så är vi VERKLIGEN på landet. Shit tänker allihopa men taggade som vi var så började vi gå på den leriga skogsvägen utan belysning. När vi väl kommer fram till  "huset" som det var i så höll vi på att tappa andan.Festen skulle hålla till i något som liknade..jag vet inte vad. En liten sommarstuga men konstiga små rum och smala trappor. Haha, efter typ 10 minuter stack vi därifrån, och efter oss kom hela festen. Ingen ville tydligen stanna. Haha. Vi fick gå typ en halvtimme till bussen (!) På vägen till bussen mötte vi ett antal hästar (blä). Jag och sofia gick och klagade över landet ända tills vi hittade busstationen och såg att bussen gick om en kvart! Vi åkte hem till Julia i min klass och dansade och ni vet allt dedär..nångång på natten lunkade jag och tova hem till henne. Tova gjorde en klantig sak, haha! (säger inte vad) och sen köpte vi godis på macken! När vi kom hem slocknade vi efter ett tag.

Vaknade runt 1 idag hos Tova med en jävla huvudvärk! Vid Bplan träffade jag Sofia och Johanna som också var med igår. "Fan vad fräsch du ser ut Mickan!" (ironi). Sen träffade jag Arman I Vby också. Varför träffar man alltid på folk när man är som mest sliten och ful? Jaja, nu ska jag nog ta en liten tupplur så man klarar av denna kväll också. Vad händer ikväll förresten?

Puss


Kommentarer
tova

Det stannar mella dig, mig och min väska...

2007-11-04 @ 15:54:38
mikaela

hahahaa :D

2007-11-05 @ 16:01:57
URL: http://mikaelaholm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0