onsdag

Hejsvej!
Dagen började med samtal på capio 09.15. Det är så himla svårt att gå upp ur sängen nuförtiden. Jag fryser som saaatan, buuurrr.
Det var sista gången jag var där, vilket var skönt. Gick in på slutenvården en snabbis och såg lite folk jag kände igen som kommit tillbaka. Det är ledsamt att se det.. men å andra sidan är det ju bättre att dom är där än hemma.
Mamma körde mig till plugget..lunchade med bland annat Alexandra & Arman och sen hade jag FekA. Jättekul, fattar typ ingenting. höhö
När jag kom hem slocknade jag, fasen, jag som skulle träffat Krille idag :'( Jag vet inte om jag börjar bli sjuk eller nåt.. jag är så hängig! Kanske är vädret...(det brukar funka att skylla på vädret..?)
Det kanske blir vinterjackan imorn..uah
puss


Kommentarer
Nickie

Du får för fasen inte bli sjuk nu när jag kommer hem på besök! :D

2007-10-25 @ 19:21:54
URL: http://zeasy.blogg.se
mikaela

nejdåå! :D

2007-10-25 @ 20:43:27
Linda från åland

fan va trist att de e folk som kommit tillbaka dit från vi va där.hoppas alt går bra för dig.

2007-10-27 @ 22:40:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0