måndag

TJA!
här sitter man med typ 100 klädesplagg på sig. Det skulle vara såå typiskt att bli sjuk till lovet.. suck
Idag ringde söta underbara fredrika och väckte mig klockan 10 (jag började 12) så det var bara att stiga upp, dra på sig kläderna, smeta på lite smink och traska iväg till plugget (eftersom jag skulle luncha + plugga med fredrika).
När jag går på gatan så kommer det en ambulans på min gata som stannar mittemot mitt hus. Jag fick värsta otäcka minnerna och ställde mig mitt på gatan och började storböla och ringde mamma. När jag såg att allt var okej med tanten som åkte iväg så traskade jag vidare tilll plugget! Åt en god lunch med fredrika och sen hade jag spanska. Efter spanskan mådde jag illa och blev omotiverad som fan så jag gick hem. På vägen hem ringde jag Tova för att berätta hur misslyckad jag kände mig som sket i plugget. Då berättade min kära väninna att hon gjort samma sak så då blev jag glad ett tag igen. När jag väl kom hem så kom jag på att det var sista hemmamatchen idag. Aik-göteborg. Och såklart fick jag inte gå på den eftersom jag inte var i skolan hela dagen. här har man verkligen använt sitt årskort och gått på varenda älskade hemmamatch och så missar man den sista mot fiskrensarna. Då gick det en textremsa med en himla fin svordomsramsa förbi i Mikaelas huvud. Men någon timme senare kommer min kära mor hem och meddelar middagen; pasta carbonara. muuuums tänker mikaela. Och muuuumsigt var det. Men efter middagen börjar Mikaela frysa som en gris och då var det bara sängen som gällde. Powernap med illamående + frysattack. När jag vaknade satte jag mig här och för tre sekunder sedan körde jag över mitt halsband med datastolen som av någon konstig anledning låg på golvet.
VILKEN UNDERBAR DAG !
Hade jag köpt en trisslott hade det säkert stått att jag fått 10 kr i böter. Det skulle inte räckt med en nitlott äns en gång.
Men men.. inte fan ska man deppa ihop för det! Det finns folk som har det värre! Kolla bara på Jenny. Hon sliter arslet av sig och får knappt en kokosboll såld. Sådeså.
puss förfan


Kommentarer
jenny

hahaha nej! jag fick faktist 13 lådor sållda! :P (medans en annan av tjejerna fick 30 sållda..)

2007-10-23 @ 12:48:52
URL: http://jcs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0