lördag

KABOOOM
japp, så har det känts i mikaelas huvud idag. Men det är skiten man får ta om man ska ha riktigt roligt en fredagskväll!
Igår var vi hos johanna, det var kuuuuuul!
Idag ska jag bara ta det lugnt! (förlåt fredrika, jag vet att jag sa att jag skulle festa med dig, men jag pallar inte!)
kvällen blir väl förhoppningsvis en myskväll framför tv;n med lite snacks. Låter väldigt lockande för min del faktiskt!
Har precis ätit mammas supergoda tomatpaj till middag. det var smaskens. tv:n är alltid påsatt vid måltiderna och just ikväll var det "du är vad du äter". Gud vad jag hatar det programmet och gud vad jag hatar den där kärringen Anna. Hon är en riktig satmara alltså. fy på henne.
Och jag funderar faktiskt på om jag ska ta en tripp till höglekardalen med skolan. det skulle vara roligt!
PUSS


Kommentarer
Arman

Anna Skipper är ju värsta MILFen

2007-10-20 @ 18:17:38
mikaela

heeeell noo

2007-10-20 @ 18:51:35
fredrika

damn you!

2007-10-20 @ 23:59:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0