fortf. söndag

Jag har ju glömt att presentera min man, Micke Sandgren. Vi är gifta sedan insparken. Vi gifte oss på Claras dansgolv, det var liza i min kära klass som veg oss och anledningen till att vi gifte oss var att jag heter Mikaela och han Mikael. sämsta anledningen jag hört, men iallafall..
Men det är lugnt brudar & killar, vi har ett mycket öppet förhållande. Han får vara med hur många brudar han vill och skaffa hur många flickvänner han vill och jag får förståss göra detsamma fast med pojkar.


354223-12
detta är då Micke. (han är inte så feminin som han ser ut att vara på den här bilden)
PEACE
www.pistmaskin.blogg.se


Kommentarer
Micke

ååh min fru är så hiimla PERFEKT!

2007-10-22 @ 19:13:08
URL: http://pistmaskin.blogg.se
mikaela

puss på dig med !

2007-10-22 @ 19:32:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0